Dagen före dopparedan

elle säger man så ?


Aja, whatever, fyller ju år imorrn (GRATTIS till mig) så då blir det fest! Ska bli skitkul! Har varit hemma hos mamma hela dagen idag och fikat och sånt, sen har jag sprungit på stan och handlat på systemet bland annat så idag har det heller ej hunnits med att blogga. Skit tråkigt. Men imorrn blir det ju städdag heeela dagen fram till sex för då kommer folket. Aaa, såklart ska jag ju hinna göra mig iordning där emellan också men vad jag menar är att jag kommer hinna blogga en massa :D Yeej!

Har fått två par jättefina örhängen av älsklingen min. Vita pärlor som jag ville ha, små och stora :) Kan ta kort sen på allt jag fick. Presentkort från H&M, kläder från H&M, en jättefin vas, pengar, blommor, en liten fin tavla av lillesyster som hon målat själv :) TACK för allt, det var jättefint, och jag är mer än nöjd! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

va supersöt du e :D

2009-09-11 @ 20:44:05
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0