Alanya - dag 4


Idag åkte vi båt och det var riktigt mysigt. Supergod mat och bra underhållning! Det var dock inte båten på bilden vi åkte men en liknande :)


utsikt :)


Vackert! Det var sämst väder den här dagen, men bara på förmiddan och då såg himlen ut sådär :) haha


Stor kille i vattnet, tog även kort på han senare (som han var med på), riktigt stor kille :O


Uppvisning som dom hade på båten :) Skapligt skill! jag vet inte om videon är dålig när ni ser, den är ganska dålig när jag ska kolla och så funkar inte ljudet men vet inte om det är min dator det är fel på :/


Sen blev det en paus på 30 min vid paradise beach där vi badade och mös :)


Båten som stannade bredvid oss hade en liten Herr Nilsson ombord! Jag hade ju velat klappa!! :(


ÄLSKLING! ♥


Älskling dyker, så duktigt han är.. jag vågade aldrig.. :)


jag


jag i vattnet, fyfan så skönt det var att svalka sig i vattnet, dok var det väldigt varmt i vattnet också men det var ju ändå svalkande :)


Här var den stora killen igen, vågade inte be honom ta av sig tröjan :/ haha, fyfan vilka muskler han hade. Han måste känt sig som en kändis för det var jättemånga som ville ta kort med honom :) , jag ser ju inte bara lite mongo ut på den här bilden men den bjuder jag på.

Danel - She is bigger than you!
The big guy - Hahaha :)


Förresten så har resan till Alanya- Turkiet en egen kategori, så kolla Alanya 2009 för alla bilder härifrån :) Kommer mera sen.


Kommentarer
Postat av: - H*

- haha gillar sista bilden!

2009-09-07 @ 18:10:56
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

tråkigt! ska nog ut en sväng med min tjejkusin:D

2009-09-07 @ 18:55:56
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: HÄNI

härliga bilder! :)

2009-09-07 @ 19:25:15
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt ni verkar ha haft.Jag har också varit i Alanya i sommras och på Happy Days såklart :p Har du oskars msn? har nämligen slarvat bort lappen

2009-09-11 @ 12:09:28

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0