Alanya - Dag 2


Dagen började med frukost på balkongen. Väldigt lustigt namn på korven tyckte vi.


Utsikten från balkongen :) Helt underbart väder.


Första dagen på strande. Riktigt mys!


Älskling. Haha, vi skulle hyra solstol då var det en turk som försökte hyra en för 60 lira, alltså ca 300 kr! Så vi sket i det men sen när vi fråga en annan så gav vi typ 6 lira. Men senare så hörde vi att solstolarna tydligen var gratis närmast berget så då gick vi dit :)


Båtar på vattnet :) Senare på resan så åkte vi också piratbåt :P


Puss på dig min älskling.


Mina bleka ben :)


Jag ligger och njuter av vågorna som sköljde över mig :)


Lovely!


Älskling.


Jag. Nu var vi hungriga så vi var tvungna att leta efter ett matställe. 'jag kan ju säga att vi lyxade till det för oss. För vi åt ute varje dag, två gånger per dag. Så vi kanske gjorde av med ca 500 kr varje dag på mat. Men det var det värt. Det är inte varje dag man är i paradiset.


Vi drog såklart till Happy Days! Här står älsk och Özgur vid datorn och håller på :)


EFES! Ett måste.


Alanya by night.


Här slingrade vi oss mellan husen påväg ner mot staden.


Älskling på Happy Days.


Jag på Happy DAys.



Sen blev det eldshow :) Özgur och hans kollega. Ännu en underbar själ. Kommer dock inte ihåg vad han heter :(








Sen drog vi vidare mot Östra sidan där alla discotek och allt liv är.




Dock var vi bara där för att ta det lugnt men det var roligt att gå runt och titta.


Båtarna vi hamnen :)






En hemlös hund. Dock verkade han inte undernärd eller nåt så det är nog någon som tar hand om honom :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0