Underbara fredag!

Jag är ledig idag och det är så underbart skönt! Gick upp typ halv 1 så jag fick verkligen sova ut, vilket var otroligt välbehövligt! Har tagit en promenad med hunden men ska snart iväg och kasta lite boll med honom också. Hehe, det är inte bara jag som njuter av att jag är ledig :) Rocky klagar verkligen inte :)

Det blir nog en lugn helg iallafall...skööönt. Kanske...

På söndag är det match iallafall. Borta mot Lindesberg. Gäller att ladda som fan för vi ska ha den matchen. Just nu leder vi serien juuuue :) Och dom ligger 3:a så vi måste spöa dom! Det blir min första match den här säsongen, haha. Har liksom inte haft motivationen...but i'm back now!



Min kille :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Gud vilken liten sötnos! :)



Ja allt är kanon bra här, självdå?

2009-10-30 @ 17:31:43
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller flera :*

2009-10-30 @ 20:13:38
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0