Slagsmål! Schäfer vs. Drever :O

Hej hej, hemskt mycket hej!

Sitter i min älskade fåtölj och käkar godis och bloggar lite :) Idag när jag gick ut med Nora på jobbet så bestämde jag mig för att gå förbi Fia (som jobbade på kenneln förut) och snacka lite skit och låta hennes schäfervalp hälsa på Nora :) Och gissa vad roligt dom hade! Sååå söta!

Nora och Dustin busar :)

 

Sötaste Dustin! Åååh, hans stora gosiga öron får man ju inte nog av!! :)

 

 

Efter att jobba på kennel och gå med andra hundar hela dagarna så kände jag att det var hög tid för att ägna min egna hund lite tid :) Så jag köpte en rolig grej på Granngården, det är nån grej som man kan kasta iväg en tennisboll jätte långt :) Har inte orkat ta kort på endast den, men mamma följde med ner till planen där vi busade och tog kort på mig med den :P

 

Jag, med "grejen" :)

Igen...

Min fina Rocky :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Vad bra :)

Okej, då fyllde du ganska nyligen :D

2009-10-14 @ 20:16:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-14 @ 20:27:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0