Skogspromenad!

Kom hem från jobbet typ vid 16.10, så stack jag ut på en promenad med Rocky ungefär 16.30 och var hemma igen typ 17.40 kanske. Vi gick ut i skogen och så sprang vi och gick vartannat. Vi kom lite vilse också tror jag men det var bara mysigt :) Dock var jag lite rädd att jag skulle stöta på en björn eller en älg. Haha.


Förresten så ska vi ha "personalfest" på onsdag. Haha, ja på en onsdag! Eventuellt iallafall för vi har tänkt att bowla men vi måste kolla upp så det finns tid ledig bara. Så blir det god mat och någon god öl såklart! :)


Här nedan är en bild för inte alltför länge sen när jag bowlade med Fia och Ewe...hrrmm..gissa vem som vann ? Ja, såklart, JAG! :) Dock var bara Ewe typ nåt enstaka poäng efter...kan tillochmed ha varit ett bara :D Haha, men jag vann!!



snygga frillan

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0