Jobbar med vovvarna...

God morgooon allesammans!

Sitter i personalrummet och försöker värma mig...väntar på att klockan ska bli lunch så jag får äta för sen ska vi till Avesta och köpa hundben, tuggpinnar, frollic m.m till hundarna här på kenneln. Jag har ju nämligen två praktikanter med mig nu så hundarna blir rastade skitfort och sen finns inte så mycket att göra innan lunchen..skitdrygt!

Idag var jag iväg med Nora på promenad och gick förbi Sofia som nyss köpt en Schäfer valp, Dustin (vet dock inte hur hon stavar det), han är så grymt söt och dom busade och hade jättekul..filmade dom men lägger upp filmen när jag kommer hem sen :D

Kram på er sålänge!



Nora busar i gräset. Här är dock en gammal bild. Hon är lite större nu :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv;Okej :)

Det är bra, själv? :D

2009-10-14 @ 17:32:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0