Hundkläder!

Haha, jag var inne på en sida häromdagen (som jag läste om i härliga hund), där det fanns massa olika hundkläder :) Inte för att jag är direkt för att klä på hundar massa skit. Dock tycker jag små vinter/regn jackor är helt okej, men när det kommer till skor och annat onödigt då står jag helst över.

Men även om jag inte är så för det så tycker jag det kan vara otroligt gulligt att titta på iallafall :)




En diva klänning :)



Pink Angels istället för Hells angels, tycker jag passar bättre ;P

En rosa dress och en cool huvtröja :)





På vintern blir det kallt, halsdukar finns även till hundar, tydligen. Haha :)


Klicka HÄR om du vill besöka sidan!

Kommentarer
Postat av: Linn F

Söta kläder men jag skulle aldrig sätta på min hund kläder om det inte var nödvändigt

2009-10-22 @ 17:00:36
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0