FRYYYSER!

Har lunch nu...sitter på jobbet men orkade aldrig fixa nån matlåda så här sitter jag utan mat..funderade på att dra och köpa nåt på affären men är så sjukt trött på alla matlådor, panpizzor, piroger och all sånt skit!

Och jag FRYSER! Nåt så jävla förbannat! Förstår inte, för ute skiner solen och det är jätte härligt väder..men alltså jag fryser tillochmed inomhus ? Håller kanske på att bli sjuk, vilket jag inte får bli då jag äntligen känner att jag fått motivationen tillbaka vad gäller innebandyn...blir jag sjuk nu så kanske den försvinner igen :/ And I don't want that to happen..

Anyway, idag har vi ju match mot sura..måstemåstemåste slå dom...alltså av alla lag i serien så är det sura vi måste vinna över!! Hata hata hata surahammar! Matchen börjar såklart klockan 13.00 så jag hinner inte hem för att titta då jag slutar 15.00 .. då var vi där igen...så typiskt min otur.


Aja, säkert ingen som orkar läsa igenom skiten jag skrivit men som sagt så har jag lunch utan lunch så finns inte så mycket annat att göra..


smell u later

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0