Blogawards - mingelbilder

Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från blogawards :) Ni vet väl vilka som vann vad redan..men tar och skriver upp några stycken av dom som jag tycker är värda att nämnas:

KISSIE:
Årets kaxigaste
BLONDINBELLA: Årets blogginspriratör
FOKI: Årets nykomling, årets mest originella blogg och årets blogg.

Fast den enda som jag verligen följer av dom är väl Kissies, menmen. Grattis till dom. Speciellt till Foki som vann tre pris!



Amir (gaybloggen), nån-som-jag-inte-vet-vem-det-är, Kissie


Vet ej, Foki, Blondinbella, bellas karl tror jag, Kissie.


Blondinbella.



Dessie, Rahlenfeldt, Paow, okänd, okänd.

Btw, hur f******n ser Dessie och Paow ut egentligen?? Det ser ut som om Dessie har stoppat huvudet i en stickkontakt och Paow ser ut som en alien. Min åsikt, och så är det.

Foki. Vann tre pris under kvällen.


Kenza.


Kenza.



Nicki Danielsson och Alexandra "Kissie" Nilsson.


Okänd, Dessie o Rahelnfeldt.



Tobias och Denise Janatuinen. Hon är en av mina favoritbloggare! Älskar henne och hennes blog! Plus att hon är så jävla snygg! Klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0