2009-10-01 - vinter shopping!

Idag är det första oktober och inte långt kvar tills Jossan kommer hem från Kreta ♥ Miss u.

Har jobbat 07.00-12.00 idag och har varit nere på stan. Måste köpa en jacka. Kollade inne på Inter Sport men hittade inget som föll mig i smaken..vill egentligen ha en brun, lång canada goose..men ofta jag pungar ut 6000 spänn för en jacka?! Jag tröttnar ju liksom på den efter en månad och då vill jag ha en ny. Ny färg, ny modell..ny ny ny....suck.

I helgen ska ju jag och älsk på bio så då ska jag in på H&M också och köpa mössa och halsduk..hehe nu börjas det..men det har ju varit så otroligt jävla skit kallt idag!! Ska även köpa ett par uggs! ;)

Så, vad behöver alltså köpas? Jo,..

En jacka! Brun, lång, canada goose eller liknande

Mössa från H&M

Halsduk. En stor lång varm jävel! :)

UGGS! :)


Jorå! Så det blir lite shopping i helgen..förresten så ska jag e köpa ett löpband också så snart är man pank =/



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0