Bloggtorka

Slutade 12.00 idag så det var jävligt skönt. Sen har jag och Rocky vart hemma hos mamsen heela långa dagen. Har inte haft nåt speciellt på hjärtat på hela dan idag så därför har det inte blivit nå bloggande.

På fredag ska jag, syrran och mamma ev åka till Smedjebacken och gå på Nisses och så :) Ska bli skoj.

Ska även färga håret här nån dag men är faktiskt inte säker på om jag ska ha mörkbrun eller ljusbrun kanske :P

Nu ligger lasagnen i ugnen, det ska bli mumma, är hungrig som ett svin.

Bettan, kom hem från Thailand nu så du kan fixa mina naglar, dom börjar bli fula :(


Bjuder er på en titt i mitt badrumsskåp :) höhö
(såg att andra bloggare gjort så, och jag vill ju såklart inte vara sämre)



Kommentarer
Postat av: ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jadå dagen har varit helt okey, självdå?

2009-11-02 @ 19:51:19
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godkväll :)

2009-11-02 @ 20:38:32
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0