photoshop och desperate

Nu sitter jag och håller på med photoshop vilket jag tycker är krångligt men väldigt roligt :) Det är ju liksom på engelska så.. jag är faktiskt bra på engelska men det finns ju ord jag aldrig hört förut, men det går bra ska ni veta, jag lär mig.

Ni kommer med andra ord att få se mycket konstiga bilder och sånt som jag slänger ihop och kallar det "konst".


Snart ska Emma komma över och kolla på Desperate med mig. Wihoo, älskar desperate housewives, tröttnar aldrig.

Btw, så ska jag försöka uppdatera väldigt mycket oftare nu. Men det är svårt när jag bara har Daniels dator att sitta vid, men det ordnar sig väl tids nog :)

Här är ett av mina verk :)




Blev ganska liten kanske men det går ändå





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0