Marley och jag

Måste bara tipsa om en helt underbar bok! Jag fick låna den av min mamma som sa att den va jättebra. Har tänkt att se på filmen men det har inte blivit av och jag har fått noja av att ladda hem filmer nu efter nya lagen så jag får vänta tills den går att köpa eller hyra :)

Den är baserad på en verklig händelse. Det är en kille och hans fru i USA som bestämmer sig för att köpa en söt liten labradorvalp. Men den här söta lilla labradorvalpen växer upp och bli till, som han uttrycker sig, världens värsta hund.

Jag lovar, läs den!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns som film oxå =) verkligen sevärd

2009-05-28 @ 17:42:26

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0