♥ "Vrakrester inte från flight 447"

Nu har dom ju kommit fram till att vrakresterna inte var från flyplanet som helt och hållet försvann från radarn. Vad har hänt egentligen och vart är planet? Jag tror nästan att det ligger på havets botten nånstans. Men usch. Vad hemskt. Men det är så skumt att det nästan har gått upp i rök. Jaa, jag vet inte om jag kommer våga flyga iallafall nå mer, ja får ta bilen till Kreta om jag ska dit i sommar. Kanske lite, en aningens för dyrt med tanke på att bensin priset ligger på över 12.50 kr litern! Om inte mer än så! Helt sjukt! Man får ju nästan sälja sig själv bara för att åka på en liten semester. Sjukt.

Aja, nu har jag lunch iallafall så jag gör lite pommes. Det är allt. Haha, blir nog till å moffa ikväll! Yummie! Har nog inte ätit nått sött och onyttigt på hela veckan, väldigt olikt mig må jag säga. Förutom att jag käkade lite popcorn igår. Men det är allt. Så ikväll får jag!


Follow jempsss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Hoppas allt är bra med dig.

Jag har en fråga på min blogg just nu som du jättegärna får svara på , det handlar om vilken av bilderna som jag tagit som är snyggast, färg eller svartvit?Kan själv inte bestämma mig ;) haha.Svara gärna på frågan i inlägget.



Sanna

2009-06-05 @ 12:34:20
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Camilla

ärligt talat så tror jag som dig, att planet ligger på havets botten. sorligt men sant. :(

2009-06-05 @ 12:50:04
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0