Tvätt tvätt tvätt

Som rubriken lyder, så har jag tvättid! :) Skönt att få lite kläder tvättade! Imorgon ska jag till Norberg och visa upp mig så får jag veta om jag får praktiken på HVB hemmet. Jag hoppas verkligen. Skulle vara grymt kul. Lite nervöst bara.

Träffade Tove och Ewe tidigare och Tovan försökte förklara för mig hur jag skulle bära mig åt för att ta mig dit. Hmm, inte blev jag nå klokare för det. Så då var dom så snälla så vi körde till Norberg och dom visade mig vart det var :) Klockan 08.00 ska jag vara där imorrn så nu slipper jag irra runt och leta :) Puss på er!

Imorgon om jag får tid över så drar jag till Västerås för att inhadla lite kläder, vet precis vad jag vill ha så det ska nog gå smärtfritt. Förhoppningsvis följer mamma med. Skulle vara kul att ha en liten mother-daughter-shopping-dag :) Det händer ju inte alltför ofta tyvärr :( Men vi får se hur det blir.

Ha det bra! Puss på er



Jag Ewe och Tovan



Tovan och Ewe :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jodå :D tack <3

2009-06-08 @ 20:16:17
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0