Två bra gratissidor för den som gillar att shoppa!

Jag tänkte tipsa er om två bra gratissidor som jag precis har blivit medlem på. Jag har läst igenom noga och hört mig för om sidorna och dom ska vara riktigt bra! 

Först har vi Gratis5.se. Så här fungerar det:

1. Bli medlem. Det tar ca 1 minut och är helt gratis! - BLI MEDLEM HÄR! - så får du 25 extra poäng!
2. Samla in poäng genom att t.ex ta del av erbjudanden, registrera dig till nyhetsbrev eller besöka hemsidor.- Enkelt!
3. När du samlat ihop tillräckligt med poäng, så kan du växla in dessa mot Superpresentkortet som är ett presentkort du kan växla in hos de flesta stora svenska butikskedjorna.- Du kan även klicka på bilden nedan för att bli medlem!


Gratis5.se

Den andra sidan är Freestreet.se. Du som medlem samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden, klicka på länkar eller värva kompisar. När du sedan fått ihop en viss summa poäng växlar du in dessa mot presentkort på utvalda streetbutiker som vi sedan skickar hem till dig via mail eller brev.

Nu har dom även ett specialerbjudande, under juni månad! Varje medlem som växlar in ett valfritt 500kr presentkort får YTTERLIGARE 500 kronor GRATIS på samma presentkort!!!

Nu lönar det sig som aldrig förr att värva vänner och utföra erbjudanden då ALLA har chansen att kamma hem 500kr EXTRA. Yes, en perfekt tävling inför sommaren då många vill förnya sin garderob ;)

Bli medlem här!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0