rubrik

Idag har jag inte bloggat på hela dagen. Så trråkigt men jag har verkligen inte haft tid. Jag har jobbat till 16.00, var hemma 20 minuter över, handla och har nu städat heela jävla lägenheten så nu är jag inte lite slut. Måste även laga mat men jag unnade mig lite tid att bara ta det lugnt så då blev det lite blogging :)

Jo, så idag har jag haft ännu en skitrolig dag på kenneln iallafall. Tråkigt bara med vädret. Menmen. I helgen är det midsommar. Fint, då blir det grillning så jag hoppas vi kan få tur med vädret :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. mer än idioter, fyfan för dom alltså!

2009-06-15 @ 20:27:09
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0