Nån som gör nå kul i helgen? Dela med er då!

Aaaah! Trött som ett as. Tror jag ska slumra till lite diskret här på soffan. Ofta jag somnar ikväll då, men vafan...det är ju ändå fredag imorrn. Har promenerat med hundar heeela dagen lång idag så lite sliten är jag. Men kul är det, jag klagar inte :)

Jaha, är det nån som gör nå kul i helgen då? Själv blir det skräckisbio imorrn med älskling och studentfirande på lördag :)

Can't wait.

Tog lite nya bilder på valparna idag. Jag vet jag är tråkig som nästan bara lägger upp bilder på hundar. Men jag orkar inte ta nå bilder när jag ser ut som en skräckfilm. Tråkigt med gamla bilder också. Men imorrn och på lördag kommer det knäppas en massa bilder. And thats a promise. Eller ett hot kanske, ta det som ni vill.



Dragkamp på gång :) Vi fick verkligen inte stänga grinden.



Man vill ju bara pussapussapussa!


Gillar ni min blogg?

Isånnafall får ni gärna följa mig med bloglovin. Så följer jag gärna er :)



Follow jempsss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0