Näämen nu är det väl ändå dags?

Eller? Är ju lite .. hmm tänkte skriva pömsig men det är jag ju faktiskt inte..haha, bara vanligt trött. Men eftersom jag är ledig imorrn så känns det som om jag kan vara uppe en stund till iallafall :) Vi får väl se..säger jag att jag ska gå och lägga mig så blir jag ändå uppe minst en timme till och säger jag att jag ska vara uppe ett tag till så blir jag hux flux super trött och måste sova..sååå.. vi får se :)

Nu sitter jag och kollar på Big Brother reprisen på tv400 :) Haha, det är när Kitty och Marie Picasso var med:) Ganska underhållade, men jag skulle vilja se repriser från när Elita, Gynning och Rebekah var med :) Jag har ju köpt min hund från ett hundhem som Rebekah jobbar på så det skulle vara kul att se henne på tv:n :)


Tyson och Rocky ligger och vilar :)



Min bubbe när han fyllde 2 år :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okidoki :D har namnsdag 12 mars, inte september men samma siffra:D

2009-06-19 @ 00:39:45
URL: http://deit.blogg.se/
Postat av: Ida

Mihi ! Sista bilden tycker jag är så söt :D

2009-06-19 @ 10:34:43
URL: http://misskorte.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0