Mötley crue och the hives

Jovisst, båda banden är kända. Mötley crue spelar ju ikväll på peace and love festivalen och det hade jag velat sett!! Förresten så är Tommy Lee som spelar trummor i bandet såå het :) Hehe.

Jo, så över till The Hives. Dom är ju sjukt kända. Men alltså jag tycker inte dom känns som kändisar eftersom dom kommer från Fagersta och vissa bor ju här, plus att jag bor också här och har bott här i hela mitt liv. En av dom har ju varit på min skola i mellanstadiet och jobbat som lärare eller nåt, inte till min klass men nån annan. Idag när jag var på konsum med älsk och handla så va Dr. Matt Destruction (Mattias Bernvall-elbas) också där och handla. Haha, jag vet knappt vilka dom är. Har lyssnat på vissa låtar men är inget större fan så vissa av medlemmarna känner jag igen, andra inte. Det var Daniel som sa att det var han när vi va på konsum, annars hade jag inte vetat nånting. Hehe.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0