Michael Jackson är död! R.I.P



T
he king of pop har lämnat oss. En av världens största popstjärnor har lämnat oss. Michael Jackson avled efter en hjärtattack. Det känns ju helkonstigt. Det är ju Jackson liksom. Det är extra konstigt när kändisar dör, för det känns ju som om dom alltid ska finnas, fast så är det ju med nära och kära också egentligen. Usch, det är hemskt det där..med döden. Undra hur mycket större han blir nu efter sin död då. Jag mena det finns ju så många legender eller vad man ska säga. Elvis Presley och Bob Marley tex. Nu blir Jackson kanske en av dom.

Hoppas han vilar i frid.

R.I.P
Michael Jackson, king of pop.



Kommentarer
Postat av: christoffer

är det ingen som sörjer min volvo som ligger ute i skogen ? ;)

2009-06-29 @ 00:18:22

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0