Lyx vs. budget!

Ett par skor för 19.827 kronor eller för 1038: kronor ? Kolla in fyra dyrgripar och de bästa budget alternativen! :)


1. Lyx! Skor från Balmain/Net-a-porter.com 19.827:-     
                    


   2.  "Budget"! Klackar från Steve Madden. 1038:-
   


1. Lyx! Sandaler från Giuseppe Zanotti/Net-a-porter.com  


    2. Budget! Sandaler från Bianco. 650:-


1. Lyx! Solglasögon från Ray Ban/Net-a-porter.com 2079:-                






  2. Budget! Solglasögon från Gina Tricot. 79:-  
               



1. Lyx! Bikini från Shay Todd/Net-a-porter.com. 2424:-                          








 2.   Budget! Bikini från Topshop.com. 210:-










Personligen tycker jag att allt var liknande, men tänk så mycket billigare vissa saker kan vara som ändå är så lika :)

Dom där skorna från Balmain var väl sånna skor som Helena Seger (Zlatans fru/flickvän) hade på sig när det var nån fotbolls grej. Helt sjukt snygga men till ett heeeelt sjukt pris. Jag mena, vem köper ett par skor för 20 000 ? Förutom Helena Seger.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle aldrig köpa ett par skor för 20000 :o Det är ju helt sjukt att ett par skor kostar så mycket, och att det finns folk som lägger ner så mycket pengar på skor..

2009-06-25 @ 18:56:01
URL: http://jmew.blogg.se/
Postat av: Frida

Tycker nästan dom billigare första skorna var snyggare än dom dyra! :O

2009-06-25 @ 18:57:13
URL: http://nohandsome.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0