♥ Kubbspel i gröngräset=tack gud

Idag när jag kom till cp-centret så var jag ungefär 5min försenad men när jag kommer dit så står alla utanför i gröngräset och spelar kubb i solen!! Haha, Fatta om jag blev glad! Och där stod vi och spelade i 3 omgångar tills alla förutom jag tröttnade. Tjejerna mot killarna och vi vann :) 2-1 ! Såklart. Men sen ville som sagt ingen spela längre och det var bara att gå in och det roliga var slut.. :(

Snart ska jag gå ut med Rocky för han ligger och gnäller och har allmänt tråkigt. Typiskt, jag som hade parkerat mig så fint här framför datorn. Men jaja, har man skaffat en så har man :)



Jaa, såhär ser jag ut just nu. Ville inte ha med ansiktet då jag bara ser allmänt sliten ut efter dag som denna..


Och antingen är spegeln jävligt skitig, linsen skitig, min kamera dålig eller så suger jag bara helt enkelt på att ta kort.
I don't know.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0