KISSIE?

Haha, vem fan är Kissie? Nej, men alltså jag vet vem hon är.. men vem tror hon att hon är?  Läste hennes inlägg från sommaren -07 då hon knappt hade några läsare alls, och då verkade hon som vilken söt tjej som helst. Skrev "mina söta läsare" och andra saker. Hmm..skulle hon aldrig göra nu. Hon har blivit en riktig snobb som tror hon är störst, bäst och vackrast och vad jag tycker så är hon långt ifrån det.

Jag förstår inte folk som skriver till henne att hon är så snygg och att dom är så avundsjuka, jag menar hur lågt får man sjunka, ha lite självrespekt va? Förnedra sig på det viset, mata henne så hon blir ännu elakare och mer ego. Hon lär ju förlora många läsare på att hålla på på det sättet. Jag mena, vem vill sitta och läsa om att hon är så snygg, så smal, har så mycket pengar och alla andra har inget av det. Haha, hon är riktigt patetisk. Tycker synd om henne att hon blivit som hon blivit. Jag är inte ett dugg avis på henne, eller alltså visst, jag skulle ju inte tacka nej över att tjäna bra med pengar på bloggen, absolut inte, så där har hon ju lyckats, men hur hon beter sig. Utan sina läsare skulle hon inte vara nånting.

Ingenting.

Who the fuck is Kissie ?

Kommentarer
Postat av: julia

förvuxen fjortis. känns som hon borde komma över det stadiet snart. but that's what she's famous for. =/

2009-06-25 @ 21:27:57
URL: http://juliaw.blogg.se/
Postat av: Pernillamariaa

Sv; Ja det är min lilla Lennox<3

2009-06-25 @ 22:22:20
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0