hoppas dom får vad dom förtjänar

Det är min åsikt. Sådana människor ska inte få beblanda sig med andra "normala" människor. Oavsett ålder. Tycker det är lite synd att dom inte va 18 så dom kunde slängas in i ett fängelse och ruttna där, så kunde dom få leva lyckliga i alla sina dagar, försöka iallafall. Dom flesta vet väl vad jag pratar om. Idioterna som mördade Therese.

Jag kände henne inte, visste inte vem hon var eller att hon ens existerade. Det jag vet är att en söt och helt oskyldig flicka dödades av ingen som helst anledning alls. Om det är som dom säger, svartsjuka? Men hallå? Alla är väl svartsjuka. Jag är svartsjuk, men inte fan går jag och dödar nån för det? Sjuka människor. Dom har förstört så mångas liv. Tagit bort det dyrbaraste i Thereses föräldrars liv. Deras dotter, som inte ens hade fyllt 16 år.

Plus att det är så många runt omkring. Vänner
, släkt och deras egna föräldrar. Tänk er själva att er son eller dotter skulle gå och göra en sån här sak.

Nä ni, sätt dom på nåt hem nånstans och låt dom sitta där tills dom ruttnar.


Undra om dom tycker det var värt det?

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har!! Ska vi följa varandras via bloggkoll?? =) Kram kram

2009-06-11 @ 18:21:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

usch det är så hemskt! förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa...

2009-06-11 @ 18:22:40
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag håller med om att det är sjukt. Jag är också svartsjuk, men inte fan dödar jag eller ber min pojkvän döda sina ex för det. Jag undrar vilka spärrar sådana personer saknar och varför? Många skyller på barndomen, men jag har också haft en trasig barndom så det måste vara något mer som gör det.



Långa fängelsestraff tycker jag inte är någon bra lösning, men visst ska de få straff. Men det är viktigt att de får vård också, för de måste vara sjuka. Om de får vård kanske de kan anpassa sig till samhället lite mer och så gör de inte sådana saker mer.



Undrar om de känner någonting alls över det de gjort? Tycker det här med Therese är hemskt! Och alla andra mord som sker också.

2009-06-11 @ 18:31:24
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0