Home sweet home

Såå, precis hemkommen från Sania och Benny. Det var riktigt trevligt. Va nykter eftersom jag körde men blev ju väldigt sugen på öl när jag va där..menmen. Vi spelade kubb sen drack dom nubbe och käka sill och potatis men jag avstod från det också. Potatis tycker jag om men sill är inte riktigt min grej :( Men nu luktar jag inte gott..dom hade grill på verandan som stog och brann lite och pyrde så nu luktar jag brasa och som ni vet så sitter den lukten ganska bra i både kläder och hår..på huden också för den delen.

Nu ska jag sitta här vid min kära dator en stund sen ska jag poppa popcorn och kolla på film hade jag tänkt. Riktigt mys.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0