Hemma nu! :)

Kom preciiis hem så jag satt mig här direkt och bloggar lite för jag ska snart dra iväg till semla och bada med min lilla Rocky. För det tycker han om, då är han lycklig :)

Gissa vem som kommer vara med i tidningen snart? Haha, joo, jaag. I Avesta tidning. Vi var nämligen i Avesta och skulle kopiera nycklar så gick vi in på sån här resebolagtjossanhejsan så kom det fram en tjej och fråga om jag ville vara med. Egentligen hade jag kunnat stå över, sliten som jag va, men jag är sån där som har väldigt svårt att säga nej till typ försäljare och i liknande situationer som denna. Men men, hon fråga lite frågor, vart jag skulle resa i sommar tex, och tog en bild. Yes. Ska till Avesta på fredag igen så då kanske man får se hur det blev, om det är med då. Haha.

Annars då? Dagen har varit jätterolig och vaaarm! Men det är härligt. Som sagt, synd att man inte kunde få ligga på en vit strand vid en pool, eller ett ljusblått hav på sånna dagar :)

Skriver sen igen när jag kommer hem. Nu ska jag byta om sen drar jag till semla :)

SEE YAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. ja precis :D men de tkr ja du ska prova vfan!

2009-06-24 @ 18:58:16
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0