Godnatt alla bloggare (och alla andra)

Nu är det nog dags för mig att krypa ner i sängen. Har kollat på "my new BFF", det är ju ganska underhållande iallafall. Kollade även på "desperate housewives" , ett program som jag älskar, jag menar, whats not to love?

Min älskade Daniel berättade för mig att vi ska på bio på fredag!! :) Wihoo! Vi ska se på "the haunting in connecticut", en skräckis, åh god, jag älskar skräckisar. Jag längtar så mycket. ♥

Nej, nu ska jag sova. Sov så gott alla bloggare och alla ni andra som inte är bloggare :)

KISSES



Här är en bild på Rocky när vi var hos mamma och busa idag :) ♥

Han ser lite dum ut, haha, jag höll i hans boll som han bara väntade på att jag skulle kasta iväg :)

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; så lite så :*



oh, dh <3 finns inget bättre program än det ju :'

2009-06-09 @ 22:32:35
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:18:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0