Första dagen på praktiken!

Första dagen på praktiken idag! :) Det var riktigt roligt. Jag har fått lite nya arbetskläder och min arbetskollega är kanon, eller det är väl allihopa men hon som jag med med hela tiden idag var jätterolig och jag kunde inte önska mig en bättre start på praktiken, .. hmm.. eller jo, vädret sög! Så bättre väder och det hade varit klockrent!

Nu sitter jag och käkar en kexchoklad och ska snart börja med maten. Det blir enkelt idag. Lite hamburgare och spaghetti. Mm, det är gott det.

Tog lite bilder på valparna från kenneln också, dom är ju helt underbara. Eller det är alla hundarna, men valpar är ju valpar!



Här är busfröna ute i "uteburen" , ca 11 veckor gamla :) puss på dom



Här är ena inne :)  Det fanns även två till av den här (storlek större) men hann aldrig ta nå kort på dom, får göra det imorrn :)



Här är söta lilla mamma Jody och sina 5 ungar :) 1 vecka gamla ungefär tror jag.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!



Svar på kommentar:



Jaså! det lät ganska jobbigt, men det var säkert kul! :D Dom i min klass kom hem idag :p så vi får väl hoppas att dom hade det bra och roligt där borta :P

får väl höra imorgon på skolan ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kraam. :)

2009-06-10 @ 18:21:03
URL: http://thisisjosefine.blogg.se/
Postat av: Leia

Åh vad söta =)

2009-06-10 @ 19:05:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: karate slugger

Tjenis, va valparna 11 veckor, brukar man inte sälja dom när dom e 8-9veckor.

Drever valpar antar jag, härkilas?

2009-06-11 @ 13:16:42
URL: http://griskrig.blogspot.com/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0