Blev inge bio :( buhu saknar jossan buhu

Jag och älsk skulle ju ha åkt på bio idag i Västerås. Vi skulle ha sett "the haunting in Connecticut" men den gick igår men tydligen inte idag som vi fattade det :( AAAAH. Jag som så gärna ville se den. Mäktigt att se den på bio :) Men men. Då får jag ltie tid till att tvätta håret, fixa ögonbrynen, lägga ansiktsmask måla naglar och tånaglar så man är fin tills imorrn :)

SEE YAH!

P.S

Jag saknar min Jossan nåt så otroligt. Hon är på Kreta och jobbar som vanligt varje sommar :( Kom hem nu så vi kan fortsätta med våra små påhitt och gå på fler urspårade krogkvällar där vi ligger i snön och sprattlar av ingen som helst anledning..



Jag och Jossan ♥



Jossan ♥



Påväg hem från krogen. Vet inte vad vi sysslade med men vi hade a hell of a time!



Min älskade Jossan. Kom hem nu. I miss yoooooouuuuu! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

JOSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAN KOOOOOOM HEEEEEEEEEEEEM!!!!

2009-06-12 @ 22:17:33

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0