Ännu en dag på kenneln :)

Jajemensan! Har liksom inte hunnit blogga nå mycket. Gör ju inte det nu på veckodagarna för jag slutar ju fyra så är inte hemma förrän halv 5 kanske så måste jag ut med min vovve och så. Men men, nu sitter jag här och tänkte lägga upp lite bilder från idag :)


Här är busfröna i hagen och busar. Alla fyra fick ett litet cp-ryck på mig idag. Jag gosade med dom helt lugnt i hagen, sen helt plötsligt så flippa dom ur och börja bita och dra i mig. Haha, jag kom liksom inte loss så jag fick ta tag i nackskinnet på dom och sen kuta allt jag hade till grinden. Haha, busungar!


Vi var ut med Mira i skogen och spåra och titta så stolt hon blev när hon klarade och hitta klöven :)


Jody och valparna ute i gröngräset och poserar :)


Aaw :) Sötnosarna.

Snart ska jag och Emma ner med Daisy till fotbollsplanen och busa så hon får springa av sig lite, behövs vill jag lova. Den hunden är inte tjock, hon är fet. Haha.

Uppdaterar mer näe jag kommer hem senare. Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra

2009-06-16 @ 18:16:28
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0