Walk idiot walk!

Ja, det är precis det som jag och Sania håller på med :) Igår gick vi 2 timmar och idag gick vi 1 timme och 45 minuter ungefär :) Fint som fan. Nu ska vi bli fit for fight, mhmm. Det är så mysigt också för vi får chansen att prata om så mycket. Jag och Sania är ganska duktiga på att praaata :) ♥

"You've seen the idiot walk
Seen the idiot talk
But you never learned nothing and nothing is another
See the robot walk
See the robot talk
Still you never learned nothing and nothing is another
They say this is all I need to get by
But the truth is, baby, it's a lie-ie-ie-ie"



Haha, jag och Sania på hennes 23 årsfest för typ 4 år sen :)
Det var tider det, och vi kunde festa! We know how to party baby, yeah!

Kommentarer
Postat av: $@ni@

Ja gumman vi är såå himla bra, nu gäller de bara att vi går som vi gjort dom här dagarna, vi kommer bli såå fitta I hope!

Tillslut kanske jag inte får ont i vristerna mera.

Vi visste hur man festade, de vet vi ju nu med, men då tänkte man på ett annat sätt, plus att jag blev aldrig bakis på den tiden, men nu har man ju blivit äldre o med åldern kommer oxå bakfyllan krypande :(, så blir man liggande hela dagen efter o är helt dööö!!

Nu ska jag kolla på tv och låta fläsket vila sig inför imorgon.

Puss & kram $@ni@

2009-07-21 @ 21:17:04

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0