Valparna på kenneln :)

Jag jobbade ju idag så jag tog massa bilder på Judys små valpar som har börjat gå runt överallt, hhaa dom är såå söta ju! Mamma, Heikki och lillsyrran kom förbi idag och hälsade på och träffade hundarna :) Det var riktigt trevligt! ♥


Detta var det första jag möttes av när jag kom till jobbet imorse! :) Dagen kan väl inte börja bättre ?




Såg också att det förmodligen inte blev att simma hundarna i ån, haha dom hade ju försvunnit, shit va strömt det va!
 

Pickaboooo!




Tröttis :)

Kommentarer
Postat av: annette

awww...sååå himmla söta!!! man riktigt smälter ju! S

2009-07-11 @ 19:25:06
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0