trött fuck

Nu ligger jag i soffan och försöker skriva så gott jag kan med laptopen i knät så det är lite knepigt men jag kan, jag kan allt. Är så jävla hungrig. Har inte ätit riktig mat sen i tisdags för jag har jobbat och varit trött och inte orkat göra nåt. Men alltså jag har ju inte svält mig själv, nej då. Rostade mackor och piroger är vad jag har levt på i en vecka nu så gissa om jag är sugen på nåt jävla smarrigt just nu?!  OM jag är...ATT jag är...

Men vad? Är fortfarande för trött för att laga mat, hämtmat kanske? , äh usch. vi får väl se.


oj vilka påsar under ögonen det ser ut som jag har...men jag säger ju det! jag är en trött jävla jävel!


Rösta på mig i veckans blogg :)

RÖSTA HÄR TACK SNÄLLA!



(ELLER TRYCK PÅ BILDEN)

Skriv gärna om ni röstat sen så jag kan tacka :)

Kommentarer
Postat av: Louize

Jag har röstat :D

2009-07-12 @ 17:54:29
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut, sjklart kan ja göra de:)

2009-07-12 @ 18:21:25
Postat av: Anonym

kanske glömde skriva addressen t bloggen så du vet vem de va:P

2009-07-12 @ 18:22:17
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0