The button is back!

Yeeei! åäöääöåöäååölåöäåäö!

Måste ju utnyttja att jag kan skriva å ä ö nu eftersom det inte gick tidigare! :)

Aja, nu har jag kollat klart på säsong 5 av the hills och jag vill bara ha mer..mermermer..MER! Men säsong 6 har inte kommit ut än men jag fick se en sneakpeak och gissa om det är spännande!? Gosh! Men det riktigt jävla äckel trökiga är att Lauren slutar efter säsong 5..hon kommer alltså inte vara med i säsong 6 och det suger verkligen. Det är ju liksom LC! :(

Jaja, nu ska jag sova.. upp imorrn..ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra.R

hur har din dag vart idag då :) ? kram..

2009-07-19 @ 23:42:53
URL: http://alexandrarhawis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0