Rihanna - Disturbia - COVER, störtskön!

Nu blev det mycket musik här, hehe, men det är för att jag sitter och lyssnar på massa musik och blir inspirerad, då måste jag lägga upp det på bloggen och dela med mig. Som tex av den här tjejen som gör en cover på Rihannas låt Disturbia. På youtube finns även en massa andra covers hon gör. Hon är riktigt grym...jag mena..lyssna själva..




Vill inte tjata, men lika bra att påminna er om att ni jättegärna på rösta på mig i veckans blogg :)

RÖSTA HÄR ÄR DU GULLIG :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

Men jävla tjat jag tänker inte rösta :D och ge fan i och kryssa i kom i håg mig på min data för nu får jag inte bort dig :P

2009-07-13 @ 11:26:52
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0