♥ Pizza bolognese

Låter det inte bara lite smarrigt ? Jag var ju och käkade grillat hos Sania igår så då passade älsk på att köpa pizz så han har ju halva pizzan kvar från igår...men jag då? Nada, Njet, inget.  Såå, jag funderar på om jag ska gå och köpa en bolognese..min nya favorit. Dom är ju sjukt goda. Grejen är ju liksom som så att jag helt och hållet tröttnat på pizza men sen åt jag den och då fick jag dille på den. Det har ju råkat blivit ganska mycket sån där fet mat..det är ju gott men inte bra för formen tyvärr...

Jag och Sania pratade förresten igår om att vi skulle börja träna på gym från och med måndag. Hmm..vet inte hur pass allvarlig hon va men hon sa att jag skulle peppa och dra med henne dit..men vi får väl se vem som drar dit vem. Hmm.

Nääe, nu ska jag koka lite te så får vi se sen vad det blir för käk!


Kommentarer
Postat av: - H*

- åh vad sugen jag blev på pizza nu!

2009-07-18 @ 18:50:04
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0