Pinsamheten...

Kom hem från jobbet för en stund sen och stötte på älsk sovandes på mattan bredvid hunden...fråga mig inte...

Idag då? Lugn dag.. jobbar ju hela helgen så.. hehe, idag när jag jobbade så skulle jag in och städa på ett ställe nere på bruket (fagersta stainless) och då går jag in i ett fikarum och innanför där står det en soffa där det ligger en karl i..

Jag -nejmen hej! Här kommer jag och stör.. :)
Han -Hejdu, nej men det är lugnt, jag måste ju ligga och vila lite så jag är pigg tills jag kommer hem..
Jag -Hahahaha :)

Haha, jag tyckte att det var så klockrent sagt..ligga och sova på jobbet så man är pigg tills man kommer hem...så jävla rätt :)

Pinsamheten

Det kan hända ganska mycket pinsamheter också när jag jobbar..som ett exempel igår..då ska jag städa i herrarnas omklädningsrum..ja ni har väl redan förstått vad som kommer hända..då stod jag där och moppa golvet och filosofiera och allt möjligt så hör jag att det kommer in nån (det är ju ett ganska stort omklädningsrum), men jag fortsätter bara att göra det jag gör och när jag sen ska vända mig om så står det en spritt språngande naken karl framför mig, i sisådär 40 års åldern kanske..- Hej, säger han, som om han skulle vara fullt påklädd..- Ehm..hej, säger jag och försöker att inte titta ner..men det är ju inte så jävla lätt, blicken dras ju ner ändå..pinsamheten...men han babblar på och där står jag, röd som en jävla ketchupflaska..




Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: tack så mkt :)

2009-07-10 @ 15:13:02
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Trisia

sv:tack så mycket :) jodå det är bara bra, själv då? :)

2009-07-10 @ 15:25:46
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/
Postat av: sandraochsofia

vilken söt bild :))

2009-07-10 @ 15:46:28
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays
Postat av: Naima

Hej sötnos <3 c(=



Vill du tjäna pengar genom att blogga ? Ska jag tipsa dig en riktigt bra hemsida Woopa ! Där du kan tjäna pengar och få extra pengar på din plånbok ?

Några enkla steg

1 . Sök in i min blogg www.darlingslow.blogg.se

2 . Klicka på min reklar och bli medlem .

3 . Så enkelt är det .



Kram till dig tuffing // Naima



2009-07-10 @ 15:52:18
URL: http://darlingslow.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0