Lady Gaga style ? Snyggt eller weird?

Vem tycker egentligen om Lady Gagas stil ? Alltså jag tycker det ser ut som om hon ska på maskerad hela tiden :) Haha, men det är vad jag tycker. Skulle vara kul att veta vad andra tycker. Om det finns nån som tycker det är snyggt på riktigt :) Men faktiskt så finns det vissa kläder och detaljer med henne som jag gillar :)


Den här outfiten vet jag inte alls vad hon tänkte på ?


Den här bilden på henne gillar jag faktiskt :) Tycker hon är riktigt söt på bilden och hennes håruppsättning till rosett är ascoolt :)


Den här är en total katastrof enligt mig. Både outfit och sminkning :)


Den här bilden är cool och jag tycker linnet hon har på sig är såå snyggt! ;) GE MIG!


Gillar även hennes musik. Tycker nog de flesta låtar med henne är bra. Hon bara kommer från ingenstans och rockar loss ;) Hehe.

Kommentarer
Postat av: ♥ Johanna ♥

Gillar åxå bilden på henne med rosetten! Annars ser hon inte bra ut!! För mycket av allt liksom.. Undra hur hon ser ut utan smink..?

2009-07-01 @ 23:35:35
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0