Hos svärmor med norskarna ;)

Kom hem för en stund sen. Har köpt en choklad jag ska äta :) Vi va ju hos svärmor där Daniels bror var med fru och barn. Fyfan vilka söta ungar det där är alltså! Haha, och vill ni veta vad Daniel sa när vi kom hem ? - Jag vill ha en bebbe :) Haha, trodde jag aldrig skulle komma från han. Inte för att han verkligen menar det men ändå. Tycker det var sött iallafall :) Men vi ska nog vänta i några år till iallafall ;)

Här är lite bilder från idag :)


Här är jag innan vi drog dit :)


Jag och Vilde :) Dom kommer från Norge, därav namnet :)


Pappa Robert, Ida och Vilde :)


Vilde och Daniel ♥


Ida och Vilde :) Rosa Hello Kitty tjejer :)


Haha, Vilde med Daniels keps. Här passar verkligen hennes namn in :)


Söta Ida :)


Imorrn ska svärmor bjuda på potatisgratäng och kött :) GOTT! Nu ska jag äta upp min choklad sen sova för jag jobbar imorrn.

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Nazli

sv: ok!

svarar på lite kommentarer

2009-08-01 @ 01:21:17
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0