Hata griniga apotekskärringar!

Fyfan, är det något jag hatar så är det griniga, otrevliga, BITTRA människor! Typ apotekskärringar. Nu är det ju så att jag sommarjobbar på ISS som är en städfirma och det är faktiskt oftast väldigt kul, men när det kommer till att städa apotek så tröttnar man ur, för på varje apotek, jag lovar, VARJE apotek så finns det minst en grinig, bitter kärringjävel som man bara vill skjuta i huvudet. Ursäkta, men så är det. Världen klarar sig bra utan dom.

Eftersom jag är en sån person som är glad typ 24 timmar om dygnet så är det väldigt obehagligt med griniga människor. Vad ska man säga? Hur ska man bete sig? Hade det inte varit ett jobb jag avr på så hade den där grintanten nog fått höra precis vad jag tyckte och tänkte om henne. Blir väl kanske sista dagen jag talar ut.. :)

Nääe, nog om det, över till något roligare. Klockan 15.00 eller lite tidigare kanske drar jag till kenneln och säger hej, tar även med mig Rocky bus, så får se hur han reagerar på att vara där :)




"Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring"


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0