Fyrhjuling is the SHIT!

Idag är en sån där dag då jag har haft så jävla roligt. Så roligt som jag har haft idag har jag inte haft på jävligt länge! :) Jobbade som vanligt men idag bestämde vi oss för att ta fyrhjulingarna ut i skogen och köra hårt :) Fia va heelt galen! Hon va riktigt skill på fyrhjulingen också. Sen körde Lisa efter oss och eftersom vi hade den med mest krafter i så kunde hon inte köra om oss hur mycket hon än ville, vilket ledde till att vi gasade iväg och hon blev fast i ett dammoln ;P Sorry Lisa, men det va riktigt kul och det tyckte nog hon också :)


Jag och Fia och jag ser extra nörd ut, men den bjuder jag på! :)




Lisa i farten :)

Haha, så här såg det ut bakom oss, ingen Lisa syns i molnet :)


Där kom hon fram :)



Haha, jag vet att jag ser typ helt psyko ut i slutet men det är för att den stannar typ vid min fula min :) Haha, men whatever, jag ahde så jävla roligt så jag skiter i resten!

Kommentarer
Postat av: ewelina

god natt gumman :*

2009-07-02 @ 20:23:56
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0