Äru frääääsch eller ?!

Mhmm, ja det är jag. Har nyss duschat och rakat mig så fräschare än såhär blir det inte tyvärr..

Har nyss städat också så nu är det fint här hemma + att jag kommer att få lägga mig i nytvättade sängkläder, åååh va härligt!

Sitter och funderar på om jag orkar åka ut till Sundbo och träffa Ewe och Jenny..hmm, ska man orka ? Skulle ju vara mysigt att bara krypa ner under filten i soffan, poppa popcorn och glo på en film i min ensamhet... Daniel jobbar ju så ensam blir ja..men det är skönt de också ibland :)

V
alet eller kvalet.. blir nog å stanna hemma. Meen , jag vet inte..

 

Jag, nyduschad. I make it grey today..


 

"Prill" (Pricken), hemma hos mi madre på "rehabilitering" hehe :) Gullefjunet!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0