Vila i frid Nero ♥

Idag jobbade jag bara till lunch men fick höra senare att en av unghundarna, Nero, bara 1½ år hade dött när dom var ute i skogen och drev. Han hade drivit för fullt men plötsligt blev det knäpptyst och pejlen visade att han var stilla. När dom en halvtimme senare hittade honom var han död.

Jag ska åka iväg med honom till Uppsala imorgon för obduktion. Undrar verkligen vad som hänt.

Nero var en underbart mysig liten hund. Pissade på allt och alla men otroligt älskvärd ändå. Kommer sakna honom mycket! :(


Man har ju sett helt friska fotbollsspelare som bara helt plötsligt har tvärdött mitt under match på plan. Något liknande hände kanske Nero.

Vila i frid min vän, mina tankar är hos dig ♥



NERO

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0