Upd. från jobbet, KRETA ♥

Sitter i personalrummet nu och har läst igenom lite bloggar. Börjar om en kvart och då måste jag ge småttingvalparna mat sen ska det bli lite kloklippning :)

Vet ni ? Jag håller på att längta ihjäl mig tills vi åker till Kreta. Men det är inte långt kvar nu. Ungefär 3 veckor bara :) Wihoo! Men jag vet inte hur länge vi blir kvar där.. jag tycker en vecka är för lite men två veckor blir nästan för mycket =/ Typ 10 dagar skulle bli perfekt men jag hittar inga resor med så många dagar :( Buhu. Men vi får se, bara jag kommer dit så ;)

Nääe, nu ska valparna ha mat :)



                                                                                                                                                                Hörs när jag kommer hem sen..

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0