Shopping! :)

Har varit i Avesta idag och det har verkligen varit fullt upp, därför har jag inte bloggat nåt. Är fortfarande upptagen. Har noppat ögonbrynen, färgat dom, färgat dom och ögonfransarna, målat tånaglarna, packat lite m.m m.m.

Snart blir det filmdags, ska bara packa klart så det bara är att åka sen. Vi åker klockan 02.00 inatt till Arlanda :D WIHOO!


Linne från H&M - 99:-


Stickad kofta från H&M - 298:- tror jag de va :)

Kanske slänger in ett sista blogginlägg innan vi åker, det beror på om det blir stressigt eller inte..får se om jag bloggar i Turkiet, om jag går in på nåt internet café eller nå, men annars hörs vi när jag kommer hem :) Ha det gött ;) pussss!

Kommentarer
Postat av: yase

fina kläder ;)

åhh, tro mig du kommer inte bli besviken, turkiet är helt underbaart och dess vatten från bergen direkt är så jäkla gott och frukterna är jätte saftiga :D

2009-08-25 @ 22:17:34
URL: http://yhb.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0