Godmorgon godmorgon!

Gick upp för ett tag sen så jag har hunnit äta tekaka med stekt ägg, mmm!

Daniel kollar lite resor. Hittade en specifierad till Alanya-Turkiet, fyrstjärnigt hotell med balkong och havsutsikt för 3500 tror jag de va, på onsdag...men...bara 8 dagar, jag vill vara borta i 2 veckor ju :( Aja vi får se hur det blir. Det är mest han som är inställd på Turkiet, egentligen är jag inte så sugen på Turkiet, känns ganska B för alla åker dit känns det som. Synd att det inte kunde bli som det var bestämt, hade verkligen sett fram emot det. Nu får det bli som det blir.

S
nart ska jag göra mig iordning sen ska vi handla kött och bärs :)

Kommentarer
Postat av: Elin

ja den är det!:)

härligt, bra för mig med!:)

2009-08-22 @ 11:58:21
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hade ni inte redan beställt en resa till turkiet? Har jag missat något inlägg? :)

2009-08-22 @ 16:16:23
URL: http://www.minnies.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0