090824

Godmorgon bloggen! :)

Gick precis upp och det känns riktigt skönt! Dom flesta är väl i skolan nu, eller på jobbet. Men inte jag, för jag är ledig! HaH! :) Idag är det städdag här hemma, eftersom min lillebror ska bo här och ta hand om hunden när vi är borta, imorgon drar vi till Avesta och handlar lite sen senare på natten imorrn så drar vi till ARLANDA :)

Jaja, nog om det....


Nu ska jag göra mig iordning...snart iallafall för ska hem till mamma en stund sen ska jag till arbetsförnedringen men det är inte förrän vid 16.00 typ.

Pussdå!



Kommentarer
Postat av: Minnie

Tänkte bara kolla in och säga hej :)

2009-08-24 @ 18:00:38
URL: http://www.minnies.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0