Kolmården

Igår var jag iväg till Kolmården med min syster, bror, Svärmor, Daniel och hans bror med familj. Det var riktigt kul! Först åkte vi safari sen kollade vi på delfinshowen, åkte en karusell som varade i 25 sekunder sen kollade vi runt i djurparken. En riktigt trevlig dag bortsett från dom där extra 2800kr som vi fick i fortkörningsböter påväg hem :/


En älg på safarit!


Giraffer på safari.


Lejon på safari. Undrar om han skulle ätit upp mig om jag klivit ur bilen och gått dit och gett honom en kram? Ska testa nästa gång..


Bööööörn! Men han ville bara ligga så långt bort som möjligt :(


Att ha surfat på en delfin är det inte många som kan skryta om.


Delfinshowen var grym! Awesome!


Delfinmamma med delfinbebis :)


Jag och syster ska till att kliva på bergochdalbanan eller vad man ska kalla det. 40 spänn för knappt 25 sekunder.


Wiiiie!


Jag och mina barn


Syster med mitt barn


Noshörningarna med ett noshörningsbarn :)


Giant penis...undra vad han tänkte på...


Timon!!


Puuuumba!


Bröderna :)


Lägger kanske upp fler bilder sen. Har inter tid mer nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0